divendres, 30 d’octubre del 2009

READY, STEADY, GO!!!

Tot i que oficialment la temporada no comença fins la setmana vinent, jo ja he començat a entrenar. Després de 8 dies de descans total, el dimarts vaig tornar a nadar: 1000 metres a un ritme mig, més que res per tornar a activar el cos. A partir de novembre començo amb les dobles sessions de natació que m'han de servir per acumular metres, molts metres de cara l'IRONMAN i, perquè no, adquirir tècnica i una braçada més eficient.

A l'endemà, vaig anar a córrer per la Carretera de les Aigües amb el Marcel Batlle. Tot i que fa poc que ha tornat de fer l'IM de Hawaii, ja comença a fer entrenaments, més o menys suaus. Vaja crack! Ens van sortir uns 16 Km de cursa a peu. Va ser un bon entrenament. Sense anar a un ritme molt exigent, van ser uns quilòmetres molt constants, sempre a 4'30''/Km. Espero que repetim més sovint. Segur que em beneficiarà entrenar al seu costat.

El dijous, tenia pensat fer una sortideta amb bici de carretera pel Maresme/Vallès amb el Rogero. Malauradament, els seus problemes de menisc s'han complicat i sembla ser que haurà de passar pel quiròfan. Des d'aquí, vull donar-li molts i molts ànims. Tot anirà bé. Al final, com no conec massa la zona per anar sol amb bicicleta, decideixo anar a córrer per el Passeig Marítim de Premià. Em surten uns 12 Km que sumats als del dia anterior es converteixen en una càrrega de treball acceptable. En acabar, dutxa ràpida i cap al SBR a fer una ullada, jejeje! Em vaig comprar unes ulleres de natació. Les Zoggs Predator Mirror. Feia temps que volia tenir-les. A veure com surten... Espero que bé!

Al vespre, entrenament de natació. Per acomiadar-nos de la temporada, en Pep ens fa jugar a Waterpolo. Definitivament, no és el meu esport. Hagués preferit fer un entrenament dur!!! Però va estar bé per desconnectar, fer coses diferents i carregar piles de cara a dimarts vinent.

D'aquí poc explicaré una cosa que considero força interessant. Suposo que la setmana vinent ja podré parlar-ne lliurament.
Per cert, aquí deixo el vincle del reportatge que el Canal 33 va fer del Garmin Barcelona Triathlon, el passat diumenge 25 d'octubre. Surto dos cops! jejejeje. La veritat és que s'ha d'estar molt atent per veurem.
Vinchen

2 comentaris:

  1. Eiii Vinchen, acabo de descobrir el teu blog i segur que l'aniré seguint ben sovint.

    Posaré un enllaç al blog del club (amb el teu permís).

    Salut, Km i pedals!!

    ResponElimina
  2. I tant Mariona, ja el pots posar! Jo també t'he posat en el llistat del meu! ja fa un temps que el llegeixo!

    Ens veiem!

    ResponElimina