dimarts, 13 d’octubre del 2009

Tri Sprint de Vilanova






Aquest diumenge passat vaig participar en el Tri de Vilanova. Era el meu tercer triatló i de moment, com ja és habitual, l'afrontava amb moltes ganes. No vull fer una crònica de la cursa ni molt menys. Només dir que estic prou satisfet del resultat obtingut, tot i que veient els parcials haig d'apretar en les transicions i la bici. Però bé, això tot just acaba de començar, així que mica en mica.

Una de les coses que m'està agradant més del món del triatló és que en les 3 curses en les que he participat fins al moment en totes m'he trobat amb gent coneguda. Tot just acabo d'entrar en aquest món, així que em fa gràcia veure a gent que conec. A Vilanova em vaig trobar al meu antic professor d'educació física, l'Alberto Roig, amb qui ja vaig coincidir al Tri de Puigcerdà i feia molts anys que no ens veiem. A Vilanova també vaig veure a un antic company de futbol, l'Alberto Peña. Des dels 16 anys que no ens veiem... Tela!

És evident que aquest esport està en un moment d'expansió important. Això explica que diumenge vinent uns 3500 triatletes es reuniran a Barcelona per participar en el Garmin Barcelona Triathlon. Per cert, aquí jo faré el meu debut en distància Olímpica. Tot i que tinc la sensació que no he entrenat prou, espero fer un resultat acceptable i, sobretot, gaudir de la cursa i el gran ambient que hi haurà.

No vull acomiadar-me sense abans felicitar al Marcel Batlle per la seva magnífica actuació a l'Ironman de Hawaii. Finisher amb un temps total de 9 h 46 min! Tiempazo! Segueix així Marcel!

Vinchen

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada