dimecres, 21 d’octubre del 2009

GARMIN BARCELONA TRIATHLON 2009






Aquest diumenge passat vaig fer el meu debut en distància olímpica (1500 m swim/ 40 km bike/ 10 km run). Les sensacions no podien ser millors. S'ha de dir que era un triatló molt i molt ràpid, amb la qual cosa el temps final no és comparable amb el d'altres olímpics. Tot i així, estic molt satisfet de les 2 hores i 20 minuts que vaig trigar a fer tot el recorregut.

Com sempre, el tram més fluix va ser el de la bici. Malgrat que vaig aconseguir pujar el promig fins a 36 km/h, estic molt lluny dels forts en bici. Però bé, mica en mica i anar progressant. La natació va ser força complicada a causa de l'estat del mar. Les grans onades feien difícil mantenir un ritme i sovint et desviaven de la trajectòria òptima. Al final, 27 minuts per completar els 1500 metres. Un temps correcte dintre el que cap.
A la cursa a peu vaig gaudir com un nen! Tot i ser el tram final, quan acumules més fatiga, vaig gaudir moltíssim dels 10 km corrents per llocs com el Parc de la Ciutadella o l'Arc del Triomf. Els 39 minuts que vaig trigar van ser molt emotius.

Pel que fa a les transicions... lentes, molt lentes. Tractant-se de mi, això no és cap novetat! A la primera, recital de lentitut! Més de 4 minuts per treurem el neoprè i agafar la bici... Em queda molt per entrenar! I a la segona, un minut i mig. No sé què faig! Tant es triga a penjar una bici, treure's unes sabatilles i posar-se unes altres?

En resum, estic molt i molt content del resultat. Com ja he dit, vaig gaudir moltíssim i tinc moltes ganes de fer més i més triatlons! Llàstima que ara s'aturen i no tornen fins el maig. Almenys em queda el consol que ja sóc Finisher i que ja he fet un passet més, tot i que molt petit, cap a l'IRONMAN de Zürich que m'espera el proper dia 25 de juliol de 2010.

P.D. Tot i acabar-se els tris, ara comença lo bó!

Salut i canya!
Vinchen


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada