dimarts, 17 de novembre del 2009

KEEP ON MOVING


Una setmana més a les esquenes! Segueixo en la primera fase d'entrenaments, la que consisteix en agafar un bon to físic per començar a fer entrenaments de volum. Seguint el planning de cada setmana, dimarts i dijous vaig nadar 2.000 metres, cada dia. Continuem insitint molt en els exercicis de peus que tan importants són en la natació.

Dimecres i divendres vaig anar a córrer. El dimecres amb la tropa dels migdies del CN VIC-ETB. No entrenem gaire, però que bé ens ho passem, eh? Les dues sortidetes van tenir una durada de 45 min cadascuna. Com he dit abans, encara no estem en el període de molta canya. Aquests dos dies també vaig aprofitar per anar al gimnàs, tonificar la musculatura, fer algun estirament i els pertinents exercicis de propio, que han de servir per evitar ensurts a nivell de lesions i arribar a Zürich el més senser possible.

Diumenge vaig sortir 2 horetes amb BTT pels voltants de Viladrau. Alguns ja esteu al cas, però ara crec que ja ho puc comunicar a tothom! El 14 de febrer tindrà lloc a Viladrau el 1r Duatló BTT de Viladrau, amb un recorregut de 5 KM RUN - 20 KM BIKE - 2'5 KM RUN. Tinc moltes ganes que aquesta cursa vagi molt bé i és que, amb el suport i l'ajuda de molta gent, vaig tenir la idea de crear aquesta cursa i espero que no sigui la última! El circuit del duatló ja està gairebé enllestit, falta concretar algun petit detall i grabar-lo per poder penjar el Track. Recordeu que tota la informació la tindreu aquí, al meu blog personal, i, sobretot, al blog del Duatló BTT de Viladrau.

Me'n oblidava, la foto és de la CUBE REACTION XT, la BTT que de moment té més possibilitats que em compri. L'he anat a veure i m'encanta. Molt bona relació qualitat-preu. Si algú em pot donar informació, endavant!

Això és tot de moment. Estic pendent de noves notícies que poden canviar una miqueta la meva vida... ja veurem com va tot!


Salut i canya!


Vinchen

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada