divendres, 27 de novembre del 2009

Back to the City!


Alguns ja sabeu de què va, però ara ja ho puc comunicar oficialment. D'aquí un parell de setmanes torno a viure a Barcelona. M'ha sortit un feina a ProBike, les condicions són prou bones i crec que he fet bé en agafar-la. La meva tasca serà la de venedor, com ja venia fent darrerament. És evident que és un salt qualitatiu, ja que, a més a més, particiapré en la redacció de cròniques, en l'organització d'esdeveniments, en l'actualització de la web... Per tant, estic molt content. Per fi, aplicaré alguna cosa que he estudiat, no?

Deixant de banda el tema laboral, tot i que he trigat masses dies a actualitzar, dir que els entrenaments segueixen el seu curs. Aquesta setmana porto 5.500 metres acumulats de natació i 15 km de cursa a peu. Aquest diumenge vinent, participo a la Jean Bouin, la mítica cursa de Barcelona que enguany arriba a la seva edició 86. Ja són anys! El recorregut és de 10 Km per la ciutat de Barcelona. Mai he fet un 10.000 metres sol, sempre l'he fet formant part d'un triatló i vull veure com em va. La veritat és que m'ho agafo com un entrenament més, però necessitava participar en alguna cursa... Des de mitjans d'octubre que no en feia cap i ja em picava el cuc!

Ah si! La I Duatló BTT de Viladrau ja és tota una realitat! He creat un grup al Facebook amb el seu corresponent esdeveniment. Si teniu intenció de participar o col·laborar, feu-vos-hi membre. Tant al Facebook, com al blog i com a la web de la Federació Catalana de Triatló i teniu tota la informació.

Això és tot de moment, avui aniré a córrer suau de cara a diumenge i una mica al gimnàs. Deixo l'enllaç d'un vídeo de l'entrenament de natació d'ahir dimecres dels triatletes del CN Vic-ETB.
El video és gentilesa de la Mariona. Moltes gràcies.
No afluixeu!

Vinchen

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada