divendres, 3 de desembre del 2010

Final de temporada...i inici d'una nova!






Començaré aquesta entrada parlant de l'esdeveniment més recent: El II Duatló BTT de Viladrau. L'Ajuntament de Viladrau és l'organitzador i jo amb molt de gust els hi donc un cop de mà amb tot el que puc. La veritat és que tot va anar sobre rodes. El nombre de participants d'una edició a l'altre ha crescut molt! Tot i així l'organització ha estat prou bona i la gran majoria de duatletes han quedat meravellats amb la cursa! Seguirem treballant per millorar-nos any rera any.

Pel que fa a la meva temporada, dir que tot i que no ho tenia pensat, vaig allargar-la una mica més. El volum d'entrenaments va baixar en picat després de l'últim triatló, però vaig participar a 2 curses més. Una va ser la Burriac Xtrem 2010 i l'altre la Jean Bouin.

Guardo molt bon record de la Burriac. Era el meu debut en curses de muntanya (bona cursa per debutar!) i tot i la duresa (26 km amb 1300m de desnivell) no em va anar malament. Vaig quedar el 60 de 400 amb un temps de 2h i 39 minuts. Vaig disfrutar molt de l'ambient, les vistes i el recorregut tècnic de la cursa. Durant la setmana següent vaig estar força trinxat a nivell muscular i això em va passar factura a la Jean Bouin. La mevaintenció era la de rebaixar la meva marca en aquesta cursa (38'24''), però era conscient que seria molt complicat degut al poc entrenament que portava i al poc temps de recuperació que havia tingut.

Vaig anar a córrer la Jean Bouin, amb en Sergi, un bon amic que s'ha aficionat a córrer i està preparant La Mitja de Granollers. Tal com li va anar el 10000, no en tinc cap dubte que faqrà un paper digne a Granollers al mes de febrer.

De la meva cursa només dir que vaig cometre el mateix error de l'any passat de fer massa ràpid, per les meves possibilitats, el primer 5000 (18'17''). El Paral.lel em va tornar a jugar una mala passada, i es que entre  el poc entrenament i el ventet de cara que bufava no vaig anar gens còmode en el darrer tram. Al final vaig creuar la meta en 39'. Una mica més lent que l'any passat!

Aquestes dues curses no sé si formen part de la temporada passada o d'aquesta que comença. En qualsevol cas no estava al meu nivell físic òptim, que des d'aquest proper dilluns, començaré a entrenar per afrontar una temporada que serà molt llarga i dura però que em motiva molt!

Salut!

Vinchen

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada