dilluns, 25 d’octubre del 2010

Garmin Barcelona Triathlon





El triatló de Barcelona era la última cita de la temporada de triatló i la veritat és que ja en tenia ganes. Per ser la meva temporada sencera de triatló deu nidó lo exigent i completa que ha estat. La veritat és que la he gaudit molt i ja tinc  ganes de pensar en la vinent, però això sí, primer a desconectar del tot unes setmanetes que bona falta em fa.

El Triatló de Barcelona és una prova especial. És a Barcelona, pero llocs on vaig a córrer sovint, i e llloc on vaig debutar en distància olímpica. Tenia moltes ganes de repetir i de fet, em vaig estar preparant escpecificament per fer un bon paper. La llarga distància m'havia fet perdre una mica de xispa i sentia que no corria tot lo ràpid que podia o era capaç abans.

Ha estat un mes de molts entrenos i competicions de curta per agafar el tó i estar preparat per la gran cita.
Maulauradament, els darrers dies abans la cursa em vaig enterar de certes coses que no em van agradar gens i em van fer perdre una mica la il.lusió que tenia per competir-hi. La primera decepció va ser l'orde de sortida. Sorprenentment tots els federats sortíem a la número 5 independentment del nostre temps estimat. El que era pitjor és que davant nostre sortirien unes 1000 persones i que moltes d'elles debutaven en triatló aquell diumenge... la cosa no pintava gaire bé i és que el circuit de bici seria tot un caos...

Diumenge al matí arribo a Boxes amb molt de temps...però el desordre per entrar i l'excursió que s'havia de fer per arribar van fer que m'haguès de posar el neopré amb presses i cap a la sortida.
Un cop situat a la sorra puc veure la sortida anterior a la meva en la qual puc observar que incomprensiblement la majoria dels participants escurcen el reccoregut de natació corrents per la vora del mar... Em va quedar grabada aquesta imatge. Em preguntava si a la meva sortida, la de federats això passaria i evidentment, va passar. L'altre gran caos va arribar al'hora de treure la bici del box...quina cua que hi havia. Entenc que erem molts participants, però faltava personal per fer la gestió i el lloc no era el més adient.

Oblidant tot això i centrant-me en la cursa, vaig gaudir molt i molt! Com sempre vaig nedar de manera molt discreta, fent un parcial de 30 min. En bici, sector en el que em trobo molt fort últimament les coses van anar de fàbula tot i que la gentada que hi havia al circuit i s'havia d'esquivar era realment perillòs. Val a dir que vaig trobar un magnífic grup de triatletes per donar relleus durant les 3 voltes al traçat i volar fins a la T2. El parcial de bici parla per si sol, 51 min a mitja de 38'5km/h i 27 millor temps a la general.

Era conscient que a la bici havia anat molt bé i volia reafirmar-me en la cursa a peu. Em notava bé de cames i creia que podia fer els 10km a bon ritme. Les setmanes prèvies a la cursa havia fet moltes sèries per millorar la xispa i el ritme en cursa i crec que van donar els seus fruits. Vaig completar el tram a peu un 40 min, lluny de la meva marca personal però content per ser capaç de tornar a rodar a ritmes prou bons.

Tant en bicicleta com corrent vaig adelantar a molta gent, però clar, al haver organitzat les sortides tant malament era molt complicat preveure com anava a la classificació. Arribo a meta i i l'arc d'arribada de el cronometre parat! un altre olé per l'organització! només comptaven el temps dels èlit? quina vergonya!

Al cap d'unes hores veig la classificació final: 2h07' i el 51 classificat. No està gens malament. En la modalitat Olímpica corrien prop de 2000 persones. A més, miro la classificació final dels èlit i sorprenent veig que he guanyat a 5 d'ells. Evidentment no eren pros del triatló com els 15 primers però bé, els resultats són els que són.

Ara inicio unes 2-3 setmanes de relax total, sense fer res d'esport i menjar de tot que ja em toca! La veritat que porto una setmana sense fer res i ja em pica el cuc, no sé si ho aguantaré. Mentrestant m'entretenc planificant la temporada vinent, que es presenta fantàstica i, treballant de valent en un nou projecte que ja us explicaré d'aquí poc. Estic entusiasmat!

Salut!

Vinchen

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada