dimarts, 12 d’octubre del 2010

De cursa a cursa






Des d'el dia 12 de setembre porto competint cada cap de setmana. En total són 6 triatlons en 6 setmanes. Una dura preparació que espero dongui els seus fruits diumenge vinent en la que serà la darrera prova per mi d'aquesta temporada triatlètica.

Després d'haver centrar bona part de la temporada a la llarga distància, volia concloure aquesta competint en distància curta en algunes curses a Catalunya. La idea era agafar aquella xispa que necessitava per fer un bon paper al Triatló de Barcelona. Tossa, Salou, Calafell i Vilanova m'han servit molt per agafar aquest tó i per veure adonar-me que tot i l'alçada que estem de temporada i la canya que m'he fotut estic proy bé...això sí, ja tinc ganes de descansar.

Malauradament tant a Tossa com  a Vilanova es va suspendre el tram de ciclisme per precaució. La veritat és que tinc ganes de fer km i kms en bici. Menorca em va sortir molt bon parcial i volia confirmar-me al mític traçat de Tossa... un altre cop serà!

La millor cursa d'aquest darrer mes ha estat Salou sens dubte. Vaig finalitzar la cursa en la posició 75 de 800 i amb boníssimes sensacions. Conscient que la disciplina que pitjor porto és la natació decideixo dedicar-li més temps a entrenar-la sempre pensant en fer el millor paper possible a Barcelona.

Calafell va anar prou be, nadant millor del que esperava però fent una cursa a peu una mica per sota de les meves possibilitats. Sembla ser que no pot sortir tot rodó mai!

M'he entrenat de valent i tot i que aquesta setmana prèvia al Triatló de Barcelona estarà passada per aigua i no entrenaré gaire crec que arribo en un bon moment de forma a la cursa final de temporada.

Ja veurem com em va...però els darrers aconteixements per part de l'organització han fet que perdi una mica la motivació que tenia per aquesta cursa. Espero que tot quedi en un mal entès i el dia de la cursa tot vagi sobre rodes, tant l'organització com la meva actuació.

Per cert, en una mica més d'un mes ja tornem a tenir aquí el Duatló de Viladrau! Enguany la prova és puntuable així que sens dubte tot serà molt millor. Les inscripcions ja estan obertes! No us ho perdeu! Jo no m'ho perdré!


Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada