diumenge, 19 de setembre del 2010

Alpe d'Huez





Porto molt de retard així que repassaré breument les darreres curses i llocs on he estat en diferents entrades.
El primer gran destí durant els mesos d'estiu va ser a els Alps francesos, concretament a Alpe d'Huez. La idea era fer una setmana de bons entrenaments i aprofitar per competir el dijous en el triatló de l'Alpe d'Huez de curta distància. Tothom m'havia parlat molt bé d'aquest tri i la veritat és que tot el que m'havien dit era cert! triatló molt ben organitzat. ambient fantàstic, natació espectacular, tram de bici molt exigent pujant els 21 viratges mítics d'aquest SENYOR PORT i una cursa a peu que es fa dureta per això de córrer en alçada (1.800m) i amb desnivell.

Evidentment la setmana no es va reduïr a aquest dia ni molt menys. Vaig tindre la sort de compartir estància i entrenaments amb veritables cracks del triatló com el Marcel Zamora i el Cesc Godoy. Això de compartir entrenaments és una manera de parlar, ja que nadant, només compartíem piscina, en bici mirava d'anar a roda seva en plà, a la que començava el port els perdia molt ràpidament i no cal què us digui lo ràpid que corren tots dos. Tot i així va ser molt divertit poder veure el ritme d'entrenaments que porten i la vida que segueix un professional quan estan preparant curses importants.

Per altre banda vaig tindre el plaer de compartir estància i també entrenaments amb dos magnífiques persones i grans triatletes (tot i que ells dos són humans) com són el Xavi Arenes i el Martí Milla. Em vaig riure molt amb ells i la setmana va ser una experiència inolvidable. Sens dubte un dia que crec que tots 5 recordarem sempre serà el dissabte que vàrem fer la tirada llarga de bici imitant el recorregut de la gran marxa cicloturista Marmotte. Sensacions indescriptibles al enfilar-se per aquells ports. Croix de Fer, Télégraph, Galibier. Col du Lautaret... vistes espectaculars, indrets d'insomni, rampes, rampes i més rampes i un ambient ciclista que mai fins aquell moment havia palpat!

Gràcies a tots 4 per la magnífica setmana. No voldria oblidar-me d'altres persones amb qui també vaig conviure durant l'estada als Alps i em van tractar molt bé com el Nico, la seva dona, la Noe i la Marta.

Vinchen

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada