dijous, 22 de juliol del 2010

Hi ha vida després de Niça


Tri de La Vila 2009





Tri de La Vila 2010 

Després de fer l'IM de Niça sembla que ja està tot fet, que no hi ha gaire cosa més a fer. Això és totalment fals! És cert que he descansat unes dos setmanes de relax total (el cos m'ho demanava) però mica en mica ja tornem al ritme d'entrenaments i a les competicions, que al final són la salsa dels entrenaments. Diumenge passat vaig fer el Triatló de La Vila. La veritat és que no tenia pensat fer-lo, però com que va ser el meu debut com a triatleta em feia gràcia repetir. Arribava amb només un entreno de cursa a peu i un de bici a les cames post Niça. Molt poqueta cosa, però era conscient que era un entrenament més de cara a tornar a agafar un bon to físic.

Fa un any que estic fent triatló i la veritat és que estic encantat. M'encanta aquest esport i aquesta dedicació i passió durarà anys i panys!

Pel que fa a la cursa, dir que d'un any a l'altre he baixat el meu registre 7 minuts i unes 450 posicions. No està gens malament. Destacar com a nota negativa que enguany he nadat més lent que en el meu debut. Encara em passen factura els 3800 metres de Niça i la manca de metres acumulats que porto en dita disciplina.

Per la restam content, i més o menys, dintre del que tenia previst. Encara estem refent-nos del IM, per tant, molt satisfet. Deixo una foto comparativa del Triatló de La V ila 2009 i del de 2010. Han passat quasi 365 dies i moltes hores d'entrenament. Jo em veig igual però.

Aquest dilluns vinent marxo una setmaneta a Alpe d'Huez a entrenar una mica per allà, gaudir del paissatge i la bona companyia i a fer el Triatló de l'Alpe d'Huez. Ja us explicarè com ha anat. Suposo que tornaré rebentat de tants entrenaments amb companys de molt nivell.

Salut a tots!

Vinchen

1 comentari: