dimarts, 30 de març del 2010

Duatló Ciutat de Mataró

Ahir vaig fer el meu primer duatló de BTT. M'ho vaig passar molt bé. Està clar  que no és la meva especialitat, però val molt la pena com a experiència. Tècnicament, no estic al nivell de ser competitiu en el tram de BTT i això em va fer acabar en una posició normaleta. Era conscient que anava a veure-les venir i a fer un bon entrenament. Em vaig apretar força als dos trams de córrer i, la veritat, és que va anar força bé. En el primer parcial de 6 km vaig fer el 24è millor temps, mentre que en el segon tram de cursa a peu vaig fer el 19è millor temps. Tenint en compte que hi havia més de 200 participants, la cosa no està gens malament.

Fa tot just dos mesos que vaig amb BTT, així que no es pot demanar gaire més. El tram de bici em va agradar molt. Molt compensat però en general duret. La pitjor part va ser un petit corriolet que es va fer una mica llarg per a les meves habilitats i va ser on vaig perdre més temps. Al final, vaig quedar el 106 en el sector de BTT, per concloure el meu primer duatló de BTT en la posició 89, de 225. Podria haver estat pitjor!


Em quedo amb l'experiència i lo bé que m'estant sortint les coses en la cursa a peu. Espero seguir amb aquest ritme!


Salut a tots i a totes,

Vinchen

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada