divendres, 8 de gener del 2010

2010 IS THE YEAR



Bon any a tothom! La veritat és que ja tenia ganes de tornar a la normalitat, masses festes, menjar i, per descomptat, massa feina! Des d'ahir, però, ja faig el meu horari normal de feina i, per tant, ja torno a gaudir de temps per entrenar.

He de reconèixer que durant aquestes festes he practicat poc exercici físic, per no dir gens, només menjar i menjar... molt malament! Ahir ja vaig tornar als entrenos i vaig fer 4000 m Outdoor Swim a bon ritme. Amb el temporal que hi havia era una mica dur nadar a fora, molt vent, pluja i una mica de fred, però a la que et vas escalfant la piscina climatitzada fa el seu efecte i s'està d'alló més bé.

Pel que fa a la feina molt bé, porto un mes just i estic molt content. He entrat en el moment de més "merder" per la campanya de Nadal i no la he liat gaire... jejeje.

Més cosetes... us deixo dues fotos de les meves properes adquisicions si tot va bé. La primera ja n'estic convençut: Cannondale Flash F1. Ara em falta acabar de decidir-me per la segona. Vull alguna single que estigui bé, a més la Specialized Langster es converteix en "fixie" girant la roda. Crec que és una bona opció, no?

Bé, això és tot, vaig a dinar i a vendre bicis, jejejeje.
Per cert, els meus reptes de 2010 estan canviant... en el proper post us explico!

Salut a tots i a entrenar!

Vinchen

2 comentaris:

  1. Finalment els camins es retroben. Mira qui va quedar dotze llocs per sobre teu a la Garmin Barcelona Triathlon, hehe.

    El meu fort són les curses de muntanya però em volia estrenar en el triatló i veig que no se'm va donar tant malament. Et veig molt fort però potser caldrà treballar una mica les transicions, que es on es marquen les diferències, de la mateixa manera que passa amb els avituallaments a les curses. Jo aquest any fixaré esforços en una cursa que es farà a l'estiu al País Basc que serà més dura que la Ultra Trail du Mont Blanch.

    Molta sort amb l'Ironman!!
    Ser 'finisher' està al teu abast!

    ResponElimina
  2. Jajajajajaja. això si que no m'ho esperava! Com va tot Gerard? Curses de Muntanya? deus estar molt fort no? Tens raó haig de millorar les transicions però també en les 3 disciplines, la veritat és que estic millorant molt, però mica en mica. A veure si ens veiem algun dia i ens posem al di tio!

    Cuida't!

    ResponElimina